lördag 28 april 2012

Dagens bowling och senapshämtarpromenad

Jag försöker med mer kreativa rubriker istället för permutationer av bloggtiteln. Bilderna blev ganska kassa så hoppas ens rubriken livar upp lite.

Jag klippte nackhåren och kände mig snyggare. Dagens goda gärning.

Dagens bowlingstass: Linne från Hankala, stickad bomullsklänning M.A.O. Jeans av en kompis, flickvännens svarta munkjacka, kasse Globe Hope.


Hej hissen, hej överexponering!

Sen frivilliggöra:

For och bowlade i egenskap av stödperson för barn och ungdom som jag alltså fungerar som. Bowling är kul men jag är helkass! "Lillsyrran" vann. Inte för att jag inte försökte. Vi tar om på torsdag och då planerar jag revansch. Kanske.


"En trogen vän"

Hämtade pojkvännen från tåget, sen bussade vi hem. Dags för storbyk.

FÖRUTOM ATT NÅN JÄVEL STULIT MINA LAKAN OCH MITT VITTVÄTT.

Vafan.

Pardon my French. For till butiken och köpte senap, tomatpuré och cola.

Klart man byter kläder om man ska till butiken. Här premiärar Superian Tunic som jag köpte av Lingon.


Fransarna får åka.

Slut på poesin hejhej.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Näääää! Fan vad surt att bli bestulen så där! Kram

Sofie sa...

Vem stjäl lakan??? Herregud!! Blev snyggt med avklippta fransar! Kram!