torsdag 12 april 2012

Flänger tillbaka

På tåg igen. På bilden igen en perrong. Satt på stationen i Böle och väntade på att tåget skulle komma och föra bort mig igen. Hade tur som lyckads passa på rabateen, tågresa på 9 euro är ganska lite det! Men kolla minen! Jag ser ju knappt nöjd ut. Vad månne jag tänkte när jag satt där? Det ser blåsigt ut... Inomhus...



Aspen knit + freebox-halsdukar!


Ruvar på lite halsont, hoppas det går över. Räcker det inte med att äta blåbär tills man är blå hela människan, poppa vitlökskapslar och ibuprofenpiller, och dricka te med solhatt i. Pfuu. Bara jag inte blir sjuk nu alltså, sånt hinner man ju inte med, ha ha ha.

Kikar på upptinande åkrar och halvnakna skogarmedan tåget susar mot sin bestämmelseort, och drömmer om mer belöningsorienterad motivationsteknik och bloppiset hos Too Di Boo.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga skor:)

Maria Ikola sa...

Dom är bra, och färgen är himla nice. Men efter att jag blankade dem så verkar de dra emot all smuts som magneter. Riktiga gatusmutsmagneter, för det ordentligt sunkiga vagabond-looken!